Efter helgens strömavbrott har hissen på Ornövägen 34 gått sönder.
Nacka hisservice har nu konstaterat att det är hissens stordator som är skadat.
Dem har skicka den till verkstad i södra Sverige för reparation.
Hissen är därför avstängd kommer att vara avstängd i ca en vecka.
Med vänliga hälsningar,
Styrelsen
